We're using cookies. When you click through to the next page, you're accepting that we're setting cookies. Read more here about the purpose.

Close

SE WEBINAR: Lær om de taktiske ferdighetene for suksess innen Marketing Automation‬‬

For å være en vellykket markedsføringsansvarlig, må du kunne håndtere å:

• Øge kvaliteten av leads til salg
• Senke «cost-of-sale» og unngå at ledelsen skjærer ned i markedsføringsbudsjettet
• Holde på kundene – og selge mer til dem

SE WEBINARET OG FÅ INNBLIKK I HVA DET KREVER AV TAKTISKE FERDIGHETER

I webinaret ovenfor gjennomgår Marketing automation-eksperten og forfatter av boken «Marketing Automation – fra strategi til praksis», Bernt Elkjær-Pedersen, og Increases strategisjef, Henrik Carentius, hvilke taktiske ferdigheter virksomheter og medarbeidere bør ha for å oppnå suksess med Marketing Automation.

Kravene til markedsføringsmedarbeiderne endrer seg stadig. Hvis du arbeider i markedsføring, bør du spørre deg selv om du har den nødvendige kompetansen. Webinaret gjennomgår hvilke taktiske ferdigheter du må mestre for å oppnå suksess og få mest mulig utbytte av marketing automation.

Marketing Automation er en disiplin som krever stor forretningsinnsikt på tvers av salg og markedsføring – på både taktisk, operasjonelt og strategisk nivå. Vet du hvilke taktiske ferdigheter det krever – og har du eller din virksomhet disse ferdighetene?

Om talene i webinaret:

Bernt Elkjær Pedersen
Online Marketing & Automation Specialist

Bernt Elkjær Pedersens forretningserfaring inkluderer 3 år hos Increase A/S som marketing automation-arkitekt for større danske virksomheter, og 9 år som B2B-markedsføringssjef i en børsnotert IT-virksomhet.

Henrik Carentius
Partner og CSO i Increase

Henrik Carantius har jobbet hos Increase siden 2010 og har 25 års erfaring med salg og markedsføring. Henrik er spesialist i den vekstdynamikken salg og markedsføring kan skape med riktig oppsett og samarbeid.